Велообувь Santic Carbon шосейна 42 Multicolor S11 white42

4 185 грн
С НДС
Велообувь Santic Carbon шосейна 42 Multicolor S11 white42 Велотуфлі Santic до arbonne шосе, контактна Велообувь професійного рівня для контактної педалі. Особливості моделі - ультралегкий модель на основі карбонового волокна, безліч вентильованих вставок, зручний фіксатор шнурівки.
Количество

Велообувь Santic Carbon шосейна 42 Multicolor S11 white42

Велотуфлі Santic доarbonne шосе, контактна

Велообувь професійного рівня для контактної педалі. Особливості моделі - ультралегкий модель на основі карбонового волокна, безліч вентильованих вставок, зручний фіксатор шнурівки.

Корисно знати про контактних педалях:

Педалі для маунтинбайку. Контактні педалі, автомати, що застосовуються у спортивних дисциплінах маунтинбайку, таких як крос-кантрі або в більшості універсальних гірських велосипедів (all terrain bike), включаючи прогулянкові. Найчастіше компактної конструкції, в які можна швидко встегнуться і швидко выстегнуться, а компактна конструкція дозволяє їм надійно працювати в будь бруду, не забиваючись і не знижуючи надійності.

Маунтинбайковская педаль Shimano XTR M980 SPD.


Шип SPD і його кріплення.

Шип маунтинбайковских педалей металевий маленький і плоский, а конструкція взуття для таких шипів дозволяє закріпити шип так, що б він не заважав звичайній ходьбі. Маунтинбайковская контактна взуття має протектор по висоті виступає над шипом, для того що б можна було в такому взутті йти або бігти по землі або бруду і в теж час не прослизати.

Підошва такого взуття може бути як еластичною і зручною для ходьби, так і суто спортивної та абсолютно жорсткою. Конструкція контактних педалей для маунтинбайку - це завжди компроміс між якістю фіксації ноги і надійністю роботи педалі в різних несприятливих умовах. Для швидкості і зручності встегивания, самі педалі зазвичай двосторонні, тобто встегнуться можна не витрачаючи час на повертання площадки педалі потрібною стороною, а практично навпомацки в один рух.

По конструкції:

Односторонні контакти. Мають механізм, що дозволяє встегнуться тільки з одного боку. Із зворотного боку такий педалі не можна встегнуться. Це все шосейні контактні педалі. Для шосе не ставиться критичність швидкості встегивания в педаль, оскільки там це більш рідкісне явище, ніж у маунтінбайку, а великий габарит самої педалі не дозволяє зробити двосторонні педалі легкими. Серед маунтинбайковских це не дорогі контактні педалі, які для здешевлення конструкції мають тільки одну робочу сторону.

Одностороння шосейна педаль Shimano Dura Ace PD-9000 SPD-SL

Односторонні контакти з платформою. Теж саме, що і односторонні маунтинбайковские контакти, але з зворотної сторони мають майданчик, як у звичайних платформ, що робить їх універсальними для використання як контактної, так і звичайним взуттям. Можна проїхатися на велосипеді в контактній взуття, а можна у звичайних кросівках з'їздити до магазину або на роботу, просто перевернувши педаль. Позиціонуються як туристичні.

Двосторонні контакти. Контактні педалі, мають рамку для фіксації шипа з кожної сторони. Дозволяють не витрачати час на повертання педалі потрібною стороною при всегивании. Найчастіше механізми з різних сторін незалежні, тобто при виході з ладу рамки фіксатора з одного боку, можна встегнуться з іншого. Це всі спортивні маунтинбайковские педалі.


Маунтинбаковские двосторонні контакти Shimano XTR M980 SPD

Контакти з додатковою опорою. Маунтинбайковские контактні педалі, в тому числі і двухстронние, які навколо механізму контакту мають ще зовнішню рамку (майданчик) для збільшення площі опори взуття. Застосовуються в туризмі, коли використовується маунтинбайковская контактна взуття з м'якою підошвою, дозволяє так само здійснювати піші прогулянки, але із-за м'якості підошви спиратися на шип малого розміру на протязі довгого часу некомфортно, оскільки стопа починає прогинатися навколо педалі.

Так само використовуються крос-кантрійних і екстремальних (даунхіл наприклад) дисциплінах, коли треба додатково збільшити площу опори взуття на педаль.


Контакти для крос-кантрі з додатковою опорою


Контакти для BMX, DH або фрірайду з широкою опорою.

Загальне призначення контактів, тобто навіщо вони потрібні в принципі.

1. Ефективність педалювання і розвивається потужність

Контактні педалі дозволяють розвинути максимальну потужність за рахунок того, що в них можна кожною ногою окремо обертати педаль повністю по колу і впливати на неї у всіх її положеннях. Таке педалювання називається круговим. Зафіксований в педалі шип дозволяє нозі не тільки тиснути на педаль зверху, але протягувати педаль в нижньому положенні і ефективно тягнути на себе ногу, коли педаль знаходиться в задньому положенні і так само успішно проштовхувати педаль вперед, коли вона знаходиться у верхньому положенні. При підтягуванні ноги вгору задіюються м'язи, які при просто топтання педалі вниз зовсім не беруть участь у педалюванні, все це дозволяє при рівних умовах отримати до 30-40% переваги порівняно з педалюванням на простих топталках.

Чому лише 40%, а не 200% допустимо? Тому що велика чотириголовий м'яз ноги, яка бере участь в звичайному топтання, є однією з найсильніших в людському тілі, а інші м'язи, що беруть участь у круговому педалюванні ще треба натренувати, що б отримати реальний ефект від контактів. Але в будь-якому випадку, навіть 30% - це дуже і дуже багато, тільки за рахунок лише однієї речі на велосипеді.

[картинка: зони дії контактів]

2. Додатковий контроль над велосипедом

Так само контакти дозволяють краще контролювати велосипед в складних ситуаціях, без боязні втратити ногою педаль. Наприклад для того що б перестрибнути невелика перешкода досить просто при русі вперед просто різко зігнути ноги підтягнувши велосипед під себе педалі. У крос-кантрійних велоперегонах контакти дозволяють більш чітко контролювати велосипед цілком на складних спусках і при проходженні технічно складних ділянок коли від трясіння може просто викинути велосипедиста з велосипеда.

Так само контакти дають повну свободу дій при потужних агресивних атаках і різких силових ривках у велоспорті, дозволяючи не турбуватися за те, що можна злетіти ногою з педалі, педаль з під ноги нікуди не дінеться. Різкі і дуже потужні ривки характерні для шосейного і трекового велоспорту, де стрімко розвиваються спринтерські атаки часом вимагають від спорстменов буквально «вистрілювати з місця в кар'єр» докладаючи титанічних зусиль і звиваючись у три погибелі над рамою від зусиль. Їзда на звичайних топталках в таких умовах - по суті акт самогубства.

3. Зниження небезпечних навантажень на колінний суглоб

Вам не обов'язково розвивати повну потужність завжди, коли ви крутите педалі, але якщо ви катаєтеся на топталках, то ви змушені концентрувати всі зусилля лише на одному русі - втаптывании педалі вниз. Це рівносильно приседанию на одній нозі - все навантаження доводиться на один суглоб - колінний. Точніше буде сказати, що вся навантаження завжди проходить через цей суглоб. Якщо ж ви крутите педалі в контактах, то ви можете більш рівномірно розподілити навантаження на суглоб, при цьому не так сильно тиснути тільки вниз, але і добирати додаткову потужність підтягуючи ногу вгору, тим самим знижуючи давить навантаження на суглоб, що позитивно позначається на його здоров'ї і на тривалості його нормального функціонування.

Характеристики Велообувь Santic Carbon шосейна 42 Multicolor S11 white42 Розмір
  • 42
Матеріал підошви
  • Карбон
Колір
  • Multicolored
Вид взуття
  • Велотуфлі
Гарантія
  • 12 місяців
Santic
p237121567
chat Комментарии (0)
Еще нет отзывов.